Bak

Bakis idag. Hela dan. ALL fucking day.
Vaknade vid nio, drack vatten, stirrade en stund på en sovande Jakko, somnade om, vaknade vid tre.
Åt lite macka, la oss i sängen. åt mat vad 6, åkte hem vid 8 och nu sitter jag här i min säng.
Själv.
Yeah.

Hade skit skoj igår. Jag Jacob, mattson, kallander och markus var ute i kungälv.
Dansade och hade jätte roligt hela natten sen åkte jag och jacob hem och drack lite och tjötade klite med gäster som var hemma där.
Somnade vid 5 kanske.

Skulle egentligen åkt till Johannas 18 fest... Men efter jätte många om och men så blev det inte så och Ja...
hoppas vi kan festa tillsammans alla en annan gång.
Puss på er nu ska jag sova.
Kisss

troligtvis den fulaste bilden ever. Men tanken är fin.

Kommentarer
Postat av: L

Gå med din bf ;) .. de kom som en överraskning till mig när janna hade beställt dem, hade ingen aning om de

2009-11-05 @ 09:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0