confused

Underligt det här.
Jag verkligen försöker komma igång men det går inte, inte ett enda ord kommer fram.
fan, jag är så fundersam också
jag funderar på hur jag ska spendera min helg.

Alla mina tjejkompisar är bjudna på kräftskiva, men inte jag och lova.
grejen är att egentligen gör det inte så mycket för jag vill bara vara med bf men det går ju inte heller för sig.
eller  hur?
Då blir folk sura och så helt plötsligt förvandlas man långsamt till en fotbonad, typ toffla.

så jag vet inte, antingen så super jag mig redlös utan att ha någon fest att gå till med min goda vän, eller så
pussas jag och myser med min älskade.

Så konstigt de där, jag förstår verkligen mina vänner.
jag har själv suttit som en olycklig singel och propagerat om alla misslyckade som bara är med sin Bf och som skiter i sina vänner och blabla
och nu är jag här själv
men jag skiter inte i mina vänner, jag bara vet inte
kärlekar ner mig i ett träsk, fastnar, och gillar läget

ush jag är förvirrad.
 


Kommentarer
Postat av: Sophia!

Fanny, jag gillar iaf att du hittat en pojk :D skit i det!

2009-09-17 @ 23:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0