konstigheter

Jacob säger att det funkar, jag säger att det inte gör det.
jacobs dator kostar ungefär som min bil, och min dator ungefär som hans kalsong.

jag tror att min dator fått en bajsrand och måste tvättas innan jag kan se bilden.

pöss


Uppdatering:

Jake vet inte så mycket om bloggar(noob) så han trodde att min visningsbild var den stora som jag la in i inlägget.
Min dator har nu alltså klättrat upp en level och blivit ett par rena TROSOR här i universum.

visningsbilden fungerar alltså inte.
pöss


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Hej!

Robin Söderlund heter jag och driver Dalarnas största

blogg. Jag tänkte hur som helst höra med dig om det

kanske är så att du skulle känna för att lägga till

varandra på bloglovin? :)



Det är alltid trevligt att lära känna nya bloggar och

det är de jag söker just nu. Jag hoppas att du tycker

att detta låter lika intressant som jag gör.



Hör gärna av dig till min blogg :)



Puss!

Söderlund

2009-09-10 @ 20:47:28
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0