Snopp

Tänker lite.
Va fan ska jag med kalla kriget till va?
jag hade kunnat ligga och sova, drömma snuskiga drömmar eller bara ligga och bli smäll fet till en go rulle.
Men nu måste jag sitte här och lide i snickeboa, med kalla fucking waret.
Jag vet jag klagar, men det blir aldrig klart, jag bara sitter och stirrar i den där himlans fula boken och fattar nada, why man?

tänkte i alla fall sova om en liten stund.
hoppas jag drömmer någonting mysigt
i mogron har jag och bf en månad, värsta big deal.
Hatar egentligen de där med datum och grejer, man ska inte tänka på hur länge man är tillsammans utan på ATT man är tillsammans, och att man är kära framför allt.
Och se man på det är jag .

ha en bra natt, hoppas ni kissar i sängen
PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0