Känns som livet

Idag är en väldigt nyttig dag.
Jag har diskat, pluggat och ska ut och springa.
När jag kommer hem ska jag nog äta en nyttig middag och senska jag tvätta i 4 timmar.

sen ikväll kommer jacob hem från jobbet, det är lika underbart varje dag.
Han jobbar ofta sent och vi får inte mycket tid tillsammans förutom på kvällarna och dom stunderna är så otroligt viktiga för mig.
Det är som man får ny energi så man orkar med nästa dag, och man blir helt problemfri.
Jag brukar bara släppa allt och koncentrera mig på honom.
Det är så underbart,
Jag är väldigt lycklig som har en sådan underbar pojkvän.
Han är mitt allt.
Lots of love.

Läser även en bok av mia skäringer som är det bästa jag läst på länge. ska nog ta med mig den ner till tvättstugan sen. det är ett tips från mig att läsa.

Har även klippt och färgat mig igen.
Blev som back in the days, det jag trivts allra bäst i.. jätteeeee vitt:)

tog några bilder for once and here it is.



som vanligt en oseriös också.

just nu är mitt liv underbart.


Kommentarer
Postat av: tobie

har din blogg dött?

2010-06-06 @ 00:59:05
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0