inte ens

inte ens när jag sover slutar jag tänka på dig

på dina kyssar och på din hud.

På dina ord som smeker mitt hjärta och på din doft

Du doftar kärlek och ömhet, du doftar som allt jag vill ha .

Kan det hända att du är min?, kan det hända att jag förlorat mig själv till dig?

Inte ens under dagen kan jag låta bli att titta på dig

Du ser mig när jag vandrar med blicken längs dig,

Du ser mig när jag är som värst och när jag skiner som solen,

du är min sol och mina strålar.

Inte ens när jag dör ska jag sluta älska dig

aldrig ska mina armar släppa dig och aldrig aldrig aldrig

ska jag tillhöra någon annan.

Inte ens när du inte är här


Kommentarer
Postat av: Jacko

I love you <3

2010-02-03 @ 22:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0