Dålig

På att blogga och på det mesta.
Jag är inne i en sådan däringa "nere" period får jag höra, och dom har nog rätt.
Jag känner inte för någonting, mycket går fel men mycket är också otroligt underbart
men jag kan inte riktigt njuta när allt stör omkring.

därför bloggar jag inte
jag har ingen lust
det finns ingen gnista, och ingenting jag vill dela med mig av

idag köpte jag ett linne ett halsband, tre muggar och ett par skor.
Intressant? nej. sant? Ja.

snart flyttar jag också.
ihop med min kärlek
det ända värt att nämna just nu
men jag gör det så gärna
Jag älskar dig


You are my life completed


jag saknar en specifik människa.
som brukade hjälpa mig att hamna på jorden
som brukade kalla mig liten, och ta hand om mig.
bara ge mig ändlöst med kärlek

visst är det jobbigt när människor bara försvinner?
fan









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0